van zwembad naar zee - Reisverslag uit Philipsburg, Sint Maarten van Wouter, Maaike, Kas, Tess en Liss Waal - WaarBenJij.nu van zwembad naar zee - Reisverslag uit Philipsburg, Sint Maarten van Wouter, Maaike, Kas, Tess en Liss Waal - WaarBenJij.nu

van zwembad naar zee

Blijf op de hoogte en volg Wouter, Maaike, Kas, Tess en Liss

11 Mei 2018 | Sint Maarten, Philipsburg

Vorige week hebben Florian en Denise op een huis gepast. Het had een grote tuin en een mooi uitzicht! Ook was er een zwembad! Leuk voor Kas, Tess en Liss. bommetjes, duiken, van de kant springen...eindelijk kon het weer een keer! De eigenaren hadden ook een lammetje die Happy heette. De naam zegt het al. Hij was heel erg Happy! Hij maakte sprongen wanneer hij blij was. We renden door de tuin en Happy rende achter ons aan. Ook mochten we hem de fles geven! In de avond gingen we pizza bij ze eten. We bestelden 2 hele grote pizza's en dat was voldoende.

Vorige week dinsdag zijn we naar White Wall geweest. Je liep via De Quill er naartoe.Je kwam veel landkrabben tegen omdat het geregend had. Je kwam op een uitzichtpunt waar je goed White Wall, de zee en St. Kitts kon zien. Wat je te zien kreeg was prachtig! Kas en Wouter hebben nog de halve finales van de Champions League gezien (Real Madrid-Bayern München en Liverpool-AS Roma) in een sportbar. Daar kun je sport kijken en sportkleding kopen. Kas heeft een mooi trainingspak van Chelsea gezien.....hij hoopt dat Wouter dit voor hem gaat kopen.

Vandaag zijn Wouter, Kas, Tess en Florian nog naar Venus Bay gewandeld en vanavond hebben we gebarbecued. We gaan nu elke week naar bokstraining op zaterdag. Het is heel leuk!

groetjes van Kas.

• 12 Mei 2018 - 13:42

O-Ma-rijke:

Mooi stukje Kas
    Volgende week zal ik nog even een goed woordje voor je doen voor het trainingspak.
    Met al die mooie foto's krijg ik steeds meer zin in vrijdag, want dan kom ik bij jullie.

tot dan
    O-Ma-rijke

• 12 Mei 2018 - 13:43

Tineke:

Hallo daar allemaal , fijn om weer jullie belevenissen te lezen

• 12 Mei 2018 - 13:45

Tineke:

Veel plezier Oma Marijke !!! En Kas dat mooie Chelseapak heb jij wel verdiend .
    Knuffel van mij ❤

• 12 Mei 2018 - 19:31

Opa Wim:

Hoi Kas,
    Wat een mooi verhaal van jou. Jullie hebben weer veel gewandeld als ik dat zo lees.
    Dat verhaal van Happy is ook erg leuk. Ik zie hem al zo achter jullie aan rennen door de tuin
    En......dat Chelsea trainingspak, of anders een shirt, heb je zeker verdiend hoor.
    Lukt het niet dan is dat alvast van ons voor jouw verjaardag, maar ja dat duurt nog effen.
    Kusjes etc, van Opa en Oma, WenW.

• 14 Mei 2018 - 18:25

Anita Schutte:

Hoi Kas,

Wat heb je een leuk verslag geschreven! Ik lees met veel plezier jullie verhalen en belevenissen.

Groetjes aan je ouders en je zusjes.

• 19 Mei 2018 - 15:13

Colin & Yvette:

Hi Maaike, Wouter en kids,

Ik vond jullie blog over jullie verhuizing naar Statia via Google. Leuk om te lezen! Wij verhuizen in augustus ook naar Statia en zouden graag met jullie in contact komen. We zijn namelijk opzoek naar verhalen en tips van 'ervaringsdeskundige' zodat we onze verhuizing en eerste weken op Statia lekker soepel kunnen laten verlopen voor zover dat mogelijk is met emigreren :)

Ik kon niet direct jullie email adres vinden op het blog dus ik dacht ik laat hier een berichtje achter. Als jullie het leuk vinden om wat info uit te wisselen zou je ons dan willen mailen?

Alvast bedankt,
    Colin en Yvette